×

Technická podpora je pro zákazníky s abonentní službou GstarCAD Subscription AutoRenewal 365 poskytovaná zdarma, pro zákazníky bez abonentní služby je bezplatná v průběhu prvních 90 dní od zakoupení nové licence, resp. 30 dní od zakoupení upgradu.

Vážení zákazníci,

v termínu od 22.12.2018 do 06.01.2019 budeme fungovat v omezeném režimu. V případě, že nás nezastihnete telefonicky, nás prosím kontaktujte e-mailem anebo využijte kontaktní formulář, případně formulář technické podpory. Děkujeme za pochopení.

Přejeme Vám příjemné svátky a úspěšný nový rok.

— Tým GS SOFT

OnLine technická podpora

PON - PÁT / 08:00 - 16:00

SPUSTIT

Technická podpora

PON - PÁT / 08:00 - 16:00

ŽÁDOST O TECHNICKOU PODPORU

Kontaktujte nás

Česká republika: +420 222 746 180

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

Zavolejte nám

Potřebujete pomoct? Máte otázky?
Zavolejte nám!

Bez ohledu na to, zdali voláte z České republiky, anebo ze Slovenska, naše virtuální ústředna disponuje 5-ti pražskými a 5-ti bratislavskými telefonními linkami, takže ušetříte.

(PO - PÁ / 8:00 - 16:00)

+420 222 746 180 - Česká republika
+421 2 2027 5562 - Slovenská republika


Nezastihli jste nás? Anebo upřednostňujete, abychom vám zavolali my?
Nechte nám vaše kontaktní údaje a přibližný čas, kdy vám to nejlépe vyhovuje, a my vám zdarma zavoláme zpět - platí pro zpětná volání na vaše pevné a mobilní linky zřízené u operátorů v ČR a SR (resp. v celé EU, včetně Norska, Švýcarska a Lichtenštejnska).

TOP