×

Technická podpora je pro zákazníky s abonentní službou GstarCAD Subscription AutoRenewal 365 poskytovaná zdarma, pro zákazníky bez abonentní služby je bezplatná v průběhu prvních 90 dní od zakoupení nové licence, resp. 30 dní od zakoupení upgradu.

Vážení zákazníci,

v termínu od 23.12.2020 do 10.01.2021 budeme fungovat v omezeném režimu. V případě, že nás nezastihnete telefonicky, nás prosím kontaktujte e-mailem anebo využijte kontaktní formulář, případně formulář technické podpory. Děkujeme za pochopení.

Přejeme Vám příjemné svátky a úspěšný nový rok.

— Tým GS SOFT

OnLine technická podpora

PON - PÁT / 08:00 - 16:00

SPUSTIT

Technická podpora

PON - PÁT / 08:00 - 16:00

ŽÁDOST O TECHNICKOU PODPORU

Kontaktujte nás

Česká republika: +420 222 746 180

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

Proč objednat program s abonentní službou Subscription AutoRenewal 365

Pokud si objednáte program spolu s abonentní službou Subscription, získáte přístup k upgradům a updatům softwaru. Opravy, vylepšení a taktéž nové funkce budete mít dostupné ihned po uvedení. Navíc, pokud vyjde nová verze formátu AutoCADu DWG, s abonentní službou máte jistotu, že budete kompatibilní s kolegy a partnery.

Pokud si objednáte program spolu s abonentní službou Subscription, získáte bezplatnou Online technickou podporu pro lepší zvládnutí „nepohody“ v souvislosti s nechtěnými událostmi při používaní softwaru. Můžete si dohodnut bezplatnou telefonickou, chatovou či e-mailovou konzultaci, stejně tak asistenci prostřednictvím vzdálené plochy. Nemusíte nikam cestovat ani vy, ani pracovník naší technické podpory.

Pokud si objednáte program spolu s abonentní službou Subscription, získáte Online sériové číslo, které vám umožní licenci flexibilně přenášet (aktivovat a / anebo deaktivovat) z jednoho počítače na jiný. Program tedy budete moct používat kdekoliv, nejen v kanceláři, ale také doma či na cestách.

S abonentní službou Subscription získáte aktualizace programu, technickou podporu anebo většinu dalších služeb bez dodatečného zpoplatnění. Na rozdíl od vás, si uživatelé bez abonentní služby budou muset upgrady kupovat za ceny, které jsou násobně vyšší, než je jeden paušální roční poplatek za službu. Uživatelé bez abonentní služby si taktéž budou muset hradit technickou podporu již po 90 dnech od zakoupení licence, resp. po 30 dnech od zakoupení komerčního upgradu. Navíc, pokud si objednáte program spolu se službou, získáte ji na první rok úplně zdarma (100% sleva).

Pokud si objednáte program spolu s abonentní službou Subscription, získáte přístup k instalačním souborům a aktivaci i starších, předcházejících verzí softwaru (až po ver. 2012).

Protože abonentní služba Subscription AutoRenewal 365 je na první rok zdarma a v dalších rocích je výška poplatku za zlomek cen v porovnání s cenami komerčních upgradů, křivka kumulativních nákladů se v porovnání s komerčními upgrady křižuje až v pátém roce. Pokud jste si jisti, že nebudete potřebovat aktualizace programu a dodatečné služby dřív, stačí pokud si objednáte licenci bez abonentní služby a následně si objednáte upgrade jednou za 5 - 6 let, příp. v delším intervale. Pokud si však myslíte, že budete potřebovat aktualizace či dodatečné služby dřív, je z hlediska nákladů výhodnější objednat si licenci spolu s abonentní službou Subscription.

Pokud si objednáte program spolu s abonentní službou Subscription a po čase změníte názor, můžete službu vypovědět v kterémkoliv roce, vždy nejpozději 30 dní před dalším fakturačním obdobím. Pokud službu ukončíte, budete mít právo používat program bez časového omezení ve verzi, kterou jste získali / získáte v rámci služby jako poslední.

Pokud po čase opět změníte názor, znovu máte na výběr, jestli si upgrade na aktuální verzi programu objednáte s abonentní službou Subscription (na první rok zdarma) anebo bez ní.

Pokud si stále nejste jisti, objednejte si program spolu se službou Subscription. Získáte tak nejen dalších 11 měsíců na „rozmyšlení“, ale rovněž i 12 měsíců služby zdarma.

Službu Subscription AutoRenewal 365 není možné objednat samostatně. Jedná se o volitelnou doplňkovou abonentní službu k trvalé licenci (paušální předplatné budoucích aktualizací a technické podpory), která se obnovuje každoročně automaticky, vždy k výročnímu dni, až do ukončení / vypovězení služby. V případě ukončení služby má uživatel právo používat licenci bez časového omezení ve verzi, kterou získal v rámci služby jako poslední. Službu je možné objednat pouze s novou licencí, resp. s upgradem na nejnovější verzi.

Víc o abonentní službě Subscription AutoRenewal 365 (VOP).

TOP